Μια ιδέα, μια ιστορία, μια δημιουργία

Το καλοκαίρι του 2012 μια ιδέα άρχισε να παίρνει μορφή μέσα από δειλά σχόλια... 
Το φθινόπωρο του 2012 τα δειλά σχόλια μεταμορφώθηκαν σε συγκεκριμένες προτάσεις και στις αρχές του 2013 άρχισε και η αναζήτηση του χώρου. 
Η αναζήτηση κράτησε καιρό, αλλά τελικά ο ιδανικός χώρος βρέθηκε στα τέλη Μαΐου κι έτσι ξεκινήσαμε τη δημιουργία του πρώτου χώρου Πολλαπλής Νοημοσύνης στην Ελλάδα, μια ιδέα αυθεντική και πρωτότυπη που υπήρχε στο μυαλό από όταν ήμουν παιδί, σαν όνειρο, σαν όραμα. 



Οι προετοιμασίες κράτησαν τέσσερις ολόκληρους μήνες (!), αλλά το αποτέλεσμα, προσωπικά, με δικαίωσε. Το παιδικό μου όνειρο έγινε πραγματικότητα και, επιπλέον, βρίσκουν πεδίο υλοποίησης όλα εκείνα με τα οποία έχω ασχοληθεί και σπουδάσει μέχρι τώρα. 

Βασικά, η εμπειρία της κατασκευής και της δημιουργίας ενός τέτοιου χώρου ήταν από μόνη της κάτι εντελώς ξεχωριστό στη ζωή μου, τόσο πολύ, που πολλές φορές αισθανόμουν ότι έχω ζήσει μια διαφορετική, παράλληλη ζωή, η οποία μου έμαθε πάαααρα πολλά πράγματα! 

Και τώρα; Τώρα είμαστε, επιτέλους, έτοιμοι για να ανοίξουμε! 
Όποιον και να ρωτήσεις τη στιγμή πριν το άνοιγμα, κανείς δε θα σου πει ότι είναι πραγματικά έτοιμος να ξεκινήσει. Υπάρχει ένας φόβος ότι κάτι θα πάει λάθος, ότι θα γίνουν σφάλματα, υπάρχει εκνευρισμός και αμηχανία. Όμως, αυτό που με κάνει να τα ξεπερνώ όλα αυτά τα συναισθήματα είναι ότι έχω τρεις μήνες να ακούσω παιδικά γέλια, να μιλήσω και να παίξω με παιδιά και δεν πίστευα κι εγώ πόσο πολύ θα μου 'λειπαν! Αυτό είναι που με κάνει να μη φοβάμαι, αλλά να θέλω να περάσει η νύχτα και αύριο το πρωί να ανοίξω το χώρο και να πω σε όποιο παιδί θελήσει να μπει... 

"Έλα να παίξουμε!" 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δυσορθογραφία: Συμφωνικά συμπλέγματα

Κάνοντας δουλειές του σπιτιού με παιδιά

BookBox: Advent Calendar Χριστουγεννιάτικων Βιβλίων