Σκέφτομαι πριν ενεργήσω; - Η ικανότητα να θέτουμε στόχους

Άλλο ένα σεμινάριο με την αγαπημένη μου ομάδα από μαμάδες και μπαμπάδες! Τι χαρά και τι ποδαρικό για την καινούρια χρονιά! :)


Συμπτωματικά μεν, αλλά όχι κι εντελώς τυχαία, το σεμινάριο για τη στοχοθεσία έκανε το "ποδαρικό" στο 2013! Τι καλύτερη αρχή από όνειρα και στόχους για τη νέα χρονιά; Νομίζω ότι το timing ήταν ιδιαίτερα καλό! ;)

Αφού κάναμε μια ανασκόπηση στο 2012, βάλαμε στόχους και κάναμε όνειρα για το 2013, τα οποία τα μοιραζόμαστε και δημοσίως, όπως κάνουμε κάθε φορά με τις δραστηριότητες. Οι στόχοι και τα όνειρά μας ήταν πάνω σε διαφορετικούς τομείς της ζωής μας, ώστε να μας δοθεί η δυνατότητα να αναστοχαστούμε στην ποικιλία που υπάρχει στην καθημερινότητά μας, αλλά και να προβληματιστούμε αν κάποιος τομέας έχει μείνει παραμελημένος.

Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής (οι απαντήσεις είναι ανώνυμες και ανακατεμένες σε κάθε κατηγορία):

Εμφάνιση 

  • Να χάσω κιλά. 
  • Να συνεχίσω να μακραίνω τα μαλλιά μου. 
  • Να χάσω τα κιλά της εγκυμοσύνης. 
  • Να αδυνατίσω και να προσέξω την εξωτερική μου εμφάνιση.  
  • Να ανακόψω την "κατρακύλα". 
  • Να προσέξω λίγο παραπάνω την άσκηση για να έχω καλύτερη εμφάνιση. 
  • Να γίνω πιο θηλυκιά. 
  • Να αδυνατίσω 3 κιλά. 
  • Βελτίωση σε μαλλιά - δέρμα - κιλά. 
  • Απώλεια βάρους - γυμνασμένο σώμα. 
  • Να διατηρήσω τα κιλά και τη φυσική μου κατάσταση. 
  • Να φροντίζω περισσότερο το σώμα μου. 
  • Να ασχοληθώ συστηματικά με άσκηση. 
  • Να χάσω 10 κιλά. 


Επαγγελματικά 

  • Λιγότερη δουλειά, περισσότερο στοχευμένη και δημιουργική. 
  • Να υλοποιήσω το πρόγραμμα. 
  • Να αποκτήσω σταθερή επαγγελματική απασχόληση. 
  • Να διαφημιστώ περισσότερο για τις δημιουργίες μου.
  • Να κάνω τη δουλειά μου πιο ενδιαφέρουσα (αν και δεν εξαρτάται μόνο από μένα). 
  • Ισορροπία στα νέα δεδομένα. 
  • Να κάνω το hobby μου δουλειά μου. 
  • Να αφιερώνω λιγότερο χρόνο. 
  • Να ανταποκριθώ σωστά στα αυξημένα καθήκοντα. 
  • Έχω άδεια τοκετού για όλο το 2013, από το 2014 βλέπουμε! 
  • Να είμαι πιο άμεση στην αντιμετώπιση των επαγγελματικών μου στόχων. 
  • Αύξηση ή σταθεροποίηση της απόδοσης. 
  • Να οργανώσω περισσότερο το χώρο της εργασίας μου. 
  • Πιο καλή οργάνωση. 
  • Να βρω δύο νέες πολύ εποικοδομητικές συνεργασίες. 
  • Να γίνω καλύτερη στη δουλειά μου. 
  • Να έχω σταθερή επαγγελματική απασχόληση. 
  • Να διατηρήσω τη δουλειά μου, που δόξα τω Θεώ πάει καλά και είμαι ικανοποιημένη. 
  • Να βρω μια παράλληλη απασχόληση. 
  • Να ασχοληθώ και με κάτι διαφορετικό από τη σημερινή μου δουλειά, πιο δημιουργικό και πιο παραγωγικό. 


Μόρφωση 

  • Να περάσω στις κατατακτήριες, στο τμήμα Ψυχολογίας. 
  • Ανάγνωση περισσότερων λογοτεχνικών βιβλίων, συνέχιση παρακολούθησης σεμιναρίων Positive Parenting κλπ. 
  • Να αυξήσω τις γνώσεις μου, έτσι ώστε να βελτιωθώ σαν γονέας (σαν μαμά). Αυτό θα γίνει μέσω σεμιναρίων, διάβασμα βιβλίων κ.ά. 
  • Να ενημερώνομαι για ό,τι έχει σχέση με το μεγάλωμα των παιδιών. 
  • Περισσότερο στοχευμένη και δημιουργική μόρφωση.
  • Να βρω νέα στοιχεία για την ψυχική υγεία μου. 
  • Να φρεσκάρω τα ρώσικα που σκούριασαν πολύ. 
  • Να μελετήσω Ψυχολογία. 
  • Να συνεχίσω να παρακολουθώ σεμινάρια και events που αφορούν την προσωπική μου ψυχική ανάπτυξη και τα παιδιά μου. 
  • Να μπορέσω να πάρω μέρος και σε άλλα επιμορφωτικά σεμινάρια. 
  • Να διαβάζω κάθε βράδυ έστω μια σελίδα πριν κοιμηθώ. 
  • Να παρακολουθήσω σεμινάρια. 
  • Να ολοκληρώσω τα αγγλικά μου. 
  • Να συνεχίσω να βελτιώνω τις γνώσεις μου. 
  • Να μάθω μια δεύτερη ξένη γλώσσα. 
  • Επιμόρφωση στο επάγγελμά μου και σεμινάρια για σχέσεις γονέων - παιδιών. 
  • Να πάω στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. 
  • Να αποκτήσω καινούριες γνώσεις στον τομέα απασχόλησής μου. 
  • Νέα σεμινάρια - μαθήματα. 
  • Βελτίωση και αναβάθμιση. 


Δημιουργικότητα

  • Να γράψω βιβλίο. 
  • Δημιουργική εφαρμογή των όσων μαθαίνω στα σεμινάρια. 
  • Να περνώ δημιουργικό χρόνο με την κορούλα μου! 
  • Να φτιάξω ακόμα περισσότερες κατασκευές με το παιδί! 
  • Να δημιουργώ για την ευχαρίστησή μου. 
  • Περισσότερα χειροποίητα παιχνίδια για το γιο μου και το μωράκι που έρχεται. 
  • Να αξιοποιήσω δημιουργικά τις γνώσεις μου. 
  • Κι άλλη έμπνευση! 
  • Η βάφτιση των δύο παιδιών μου το καλοκαίρι. 
  • Να δώσω ένα αδελφάκι στο μωρό μου. 
  • Να φτιάξω το παιδικό δωμάτιο. 
  • Να φτιάχνω διακοσμητικές μικροκατασκευές μαζί με τα παιδιά για τα παιδικά δωμάτια και να ζωγραφίζω. 
  • Να φτιάξουμε το "παραδοσιακό" σπίτι στο χωριό. 
  • Συναντήσεις με φίλους και οργάνωση μικρών εκδρομών. 
  • Να συνεχίσω το κέντημα. 
  • Μαγειρική - χορωδία. 
  • Να τελειώσω τους δύο πίνακες. 
  • Να αρχίσω τη ζωγραφική. 
  • Να μάθω στην κόρη μου να κάνει χειροτεχνίες. 
  • Να αποκτήσω νέες δεξιότητες κατασκευής αντικειμένων. 
  • Νέο μέλος στην οικογένεια. 


Εαυτός / Ψυχή 

  • Να ασχοληθώ με τον εαυτό μου και μετά με τα αγαπημένα μου πρόσωπα, γιατί αν είμαι εγώ καλά είναι κι αυτά καλά. 
  • Να είμαι πιο ήρεμη. 
  • Να έχω λιγότερο άγχος. 
  • Να ελευθερωθώ από τα άγχη μου και την κακή μου διάθεση. 
  • Να συνεχίσω να με αγαπάω και να με νοιάζομαι. 
  • Στιγμές για μένα - θέλω να πηγαίνω Pilates. 
  • Να συγκεντρώνομαι. 
  • Να το πάρω απόφαση να οδηγήσω. 
  • Να έχω περισσότερη υπομονή και να είμαι λιγότερο αυστηρή. 
  • Πιο πολλή αυτοπεποίθηση. 
  • Να ηρεμήσω από το συνεχές άγχος των παιδιών. 
  • Να αφιερώσω περισσότερο χρόνο στον εαυτό μου. 
  • Να αναζητήσω καλύτερη συμπεριφορά. 
  • Να διατηρήσω την ψυχική μου ηρεμία και ισορροπία. 
  • Να συνεχίσω να διατηρώ την ψυχική μου γαλήνη στην οποία συνεισφέρουν η οικογένειά μου, οι φίλοι και τα βιβλία μου. 
  • Να κάνω περισσότερα πράγματα που μου αρέσουν, να έχω περισσότερο χρόνο για μένα. 


Υγεία 

  • Να φροντίσω να είναι σταθερά καλή. 
  • Να αντιμετωπίζω καλύτερα τα μικρά και περιστασιακά προβλήματα υγείας. 
  • Σωστότερη διατροφή και περισσότερη φυσική άσκηση. 
  • Να έχω υγεία και να ξαναμπορέσω να αθληθώ. 
  • Να προσέξω περισσότερο τη διατροφή μου. 
  • Να κάνω εξετάσεις για ζάχαρο. 
  • Να ξεκινήσω μαθήματα χορού. 
  • Να κάνω check-up. 
  • Αντιμετώπιση δερματικών προβλημάτων και ορθοπεδικών μέσω της ομοιοπαθητικής. 
  • Να κάνω κολονοσκόπηση. 
  • Λίγη γυμναστική και περισσότερα φρούτα και σαλάτες. 
  • Να βελτιώσω τη μέση μου. 
  • Να κάνω εξετάσεις υγείας που έχω αμελήσει. 
  • Να χάσω κάποια κιλά για να βελτιώσω την υγεία μου. 


Σχέσεις 

  • Να είναι πιο ουσιαστικές. 
  • Να πετύχω ισορροπία, γαλήνη κι αγάπη. 
  • Να διατηρήσω τις πρόσφατες φιλίες που έκανα μέσα στην προηγούμενη χρονιά και να διατηρήσω όσο πιο στενές σχέσεις γίνεται με τους μακροχρόνιους φίλους με συχνές επισκέψεις (εφόσον δε ζούμε στην ίδια πόλη). 
  • Να τις διατηρήσω ευχάριστες και δημιουργικές και να δημιουργήσω κι άλλες. 
  • Να φτιάξω και να διατηρήσω σχέσεις που να με ικανοποιούν συναισθηματικά. 
  • Θα μεγαλώσει η οικογένειά μας, θα μεγαλώσει κι η αγάπη μας. 
  • Ισορροπία στην οικογένεια - οι άλλοι μπορούν να περιμένουν. 
  • Να αποδείξω στις φίλες μου πόσο καλές είναι. Να εκτιμάω περισσότερο τον άντρα μου. 
  • Να κερδίσω το χαμένο χρόνο με τον άντρα μου μετά τον τοκετό. 
  • Να "ξαναβρώ" τις φίλες μου. 
  • Περισσότερος διάλογος με τους αγαπημένους μου και περισσότερος χρόνος με τους φίλους. 
  • Να βλέπω πιο συχνά αγαπημένες παιδικές φίλες. 
  • Σταθεροποίηση οικογενειακής ηρεμίας και αγάπης και θετικής αύρας. 
  • Να ξαναβρώ τη φίλη μου. 
  • Να αποκτήσω καλύτερες σχέσεις με τους συναδέλφους μου. 
  • Να βρούμε ισορροπία μετά τον ερχομό των παιδιών. 


Οικονομικά 

  • Να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στις οικογενειακές οικονομικές μας υποχρεώσεις, παρά τις μειώσεις του μισθού μου και τις συνθήκες που επικρατούν. 
  • Για αυτή τη χρονιά τα πράγματα να είναι σταθερά, όσο είμαι ακόμα ασφαλισμένη, μετά τα αναμενόμενα. 
  • Να κερδίσω το λαχείο. 
  • Καλύτερη διαχείριση. 
  • Τα προς το ζην! 
  • Να βρω νέες πηγές εσόδων. 
  • Καλύτερος προγραμματισμός (πόσο πια;;;). 
  • Όλα μπορούν να φτιάξουν, αν υπάρχει υγεία και θέληση. 
  • Να μαζέψω λεφτά για καινούριο μηχάνημα που χρειάζεται στη δουλειά μου. 
  • Να πάψουν να με απασχολούν. 
  • Τουλάχιστον να τα διατηρήσω. 
  • Να κάνω αξιολόγηση των αναγκών. 
  • Να παραμείνουν όπως στο 2012. 
  • Μείωση των σπατάλων - αύξηση της αποταμίευσης. 
  • Πάλι καλά! 
  • Να διατηρήσω τη δουλειά και τα έσοδα για την οικογένεια. 
  • Αύξηση εισοδήματος. 
  • Να έχω αξιοπρεπές εισόδημα για να ζούμε αξιοπρεπώς σαν οικογένεια. 
  • Να διατηρηθούν οι οικονομικές μου απολαβές ή και να βελτιωθούν. 
  • Να προχωρήσουν οι επενδύσεις του 2012. 
Ξεκινώντας έτσι, ήταν εύκολο να δούμε πράγματα σχετικά με τη στοχοθεσία, όπως μεθόδους και τεχνικές (πλάνο ανάλυσης στόχων, μέθοδος SWOT). Αφού στοχαστήκαμε σε τεχνικές που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε εμείς και δώσαμε παραδείγματα σχετικά με τα παιδιά, συζητήσαμε για το τι μπορούμε να κάνουμε σαν γονείς για να ενισχύσουμε την ικανότητα των παιδιών να βάζουν στόχους. 


Στο δεύτερο γκρουπ των γονιών που είχαμε περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μας, αφιερώσαμε και ένα τέταρτο περίπου για να συζητήσουμε σχετικά θέματα που μας απασχολούν και να ανταλλάξουμε απόψεις. Το είχα ήδη υποσχεθεί από την προηγούμενη φορά να απομένει κάποιος χρόνος για συζήτηση και αν κρίνω από την ωραία συζήτηση που έγινε στο δεύτερο γκρουπ, θα καθιερωθεί! 

Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν αυτή τη φορά για το Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης ήταν 81 ευρώ και θα διατεθούν και αυτά εξ ολοκλήρου για την αγορά παιδικών εμβολίων και φαρμάκων
Σας ευχαριστούμε πολύ όλους για τη συμβολή και τη συμμετοχή σας! 

Εις το επανιδείν, μαμάδες και μπαμπάδες! :) 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δυσορθογραφία: Συμφωνικά συμπλέγματα

Κάνοντας δουλειές του σπιτιού με παιδιά

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην τάξη